Kızlar oğluma sürekli yetemiyor gibi faydalı şeyler öğretemiyor gibi gelişimini destekleyecek seyler yapamıyor gibii hissediyorum neden bilmiyorum moralim bozuluyor bazen yoruluyorum kendi haline bırakıyorum bu seferde sanki onu umursamıyorum boşveriyorum gibi hissediyorum siz de öyle mi ?