[silindi] kokusudalin yenidoğan bebeğim olduğu için son 1 aydır nerdeyse aralıksız yaktık ama sadece 3 oda açıktı ama evimiz sıcak oluyor zaten 600 TL gelmiş şaşırttı 1000 i gözden çıkarmıştık
Ceylan578 kokusudalin Bencede şanlisiniz çünkü bizim 1400 TL geldi ve evimiz hala isinmiyor dediğiniz gibi ısınsa giden paraya acımiycaz ama ısınmıyor her fatura geldiğinde şu bizim paramizla saraylarda yaşayan devlet büyüklerine saydiriyorum Allah affetsin 😂
kokusudalin birminikbebekannesi elektrik mi ney niye o kadar. Bize gelmedi daha okuyunca çarpıntım oldu 😅
birminikbebekannesi kokusudalin klima yaktım bebeği yıkar ederken serin gecelerde küçük soba yaktım doğalgazı yakmamıştık kasım ortası da iyice derinleri doğalgazı açtık 1000 lira geldi oda 🤣
kokusudalin birminikbebekannesi klima güzel şey ama o cebi yakıyor işte. 916 gelmiş ama oğlum 3 gündür 40 larda ateşi. Üşütmüş ısınmadık hasta olduk öyle keyif olsun diye doğalgaz ödemesi yapıcaz şimdi
kokusudalin [silindi] nazar etme bakma iyi gelmiş size. Bizde 4 petek açık yemin ediyorum donuyoruz ısınmadık arada kapattık hatta e zaten 40 derece. Havalar iyice soğuduğunda illa açıcaz daha fazla gelicek
birminikbebekannesi kokusudalin bizde bebek için herşey ödicez mecbur yapicak bişey yok elektrik de fazla geldi ama bu ay düşer
ObirAnnnee kokusudalin Hiç yakmadan 222 geldi bizede. Sıcak suyu dahi banyodan banyoya açarım, yemek desen sadece oğlana hazırlarım ona rağmen bu geldi. Şimdi 3 gündür en düşükten yanıyor diğer ay ne gelcek bakalım 😂
ozgebalc kokusudalin geçen ay 10 gün 40ta yaktık 290 geldi bu ay 45-50 arası yakıyoruz gelecek faturadan tırsıyorum resmen
Melekbas kokusudalin 755 tl gelmis hava eksilere dustugunde kac gelir bilmiyorum artik gecen yil kar yagdiginda 350 tl odemistik en fazla 😩