Kafayı yiyicem düşünmekten öyle bir çıkmazdayım ki ne olur bir akıl verin 3 çocuğum var hepsi sezaryen küçük kızım 9 aylıktı oğluma hamile kaldım prezarvatif+geri çekilmeyle şimdi kızım 23 aylık oğlum 5 aylık spiral taktırdım 55 gün önce garanti olsun diye ama bugün hamile olduğumu öğrendim doktor Doğum önermiyor şu durumda kürtaj bile çok riskli zaten dedi. Doğurmaya karar verirsen çok tehlikeli olur hayati riskin bile var dedi. Zaten Doğuma kadar bebek karnında yaşar mı o bile belli değil iç yaraların henüz iyileşmemiş vs. bir sürü olumsuz şey söyledi düşünmem bir kaç gün süre tanıdı ben çok çaresiz kaldım ne yapıcam bilmiyorum lütfen bir akıl verin