Kızlar ben bittin tükendim artık. 5.5 aylık oğlym. Her gece 2 gibi uyanuyı 5 5.30 a kadar uyutamıyorum. Karnının aç olmadığınada eminim. Bi emiyo bi bırakıyo oynar gibi. Sabah zaten max 7 de uyanırıx. Gece 8 de uyuyo bugün bşraz geçirdim fayda eder mi diye daha bile erken uyandı. Napıcam bilmiyorum uykusuzluktan artık ölüyorum. Sabah uykulark güzel. Azaltarak denedim yine aynı çoğaltarak yine aynı. Bıktım desem yeridir ne yapayım