Ya sosyal yardım bavusurusu yaptim esim aylik askari ücretle çalışıyor ben forum doldururken 5.bin yazacagima 55bin yazmışım bebekle başvurduğum icin kafam karman corman olmus yeni detay bakarken farkettim güncelleme yaptım 15 gun once başvuru yapmıştım acana sorun olurmu cikmazmi yardim 😭