Hanimlar, biz sadece mamayla besleniyoruz ve doktorumuz 5bucuk aydan itibaren baslayabiliriz ek gidaya dedi. Simdi 5 ayligiz 2 hafta sonra allahin izniyle baslicaz. Ilk sebzelerle 3er gun dedi sonra yogurt sonra meyveler dedi. Sizler tam olarak neyle basladiniz? Bebe biskuvisi ne zaman veriliyor? Bide hangi gidalar yasakli? Doktorumiz soyledi ama tam olarak hatirlamiyorum. Sanki tuz, cilek falan dedi ama