Kızlar forumda görüyorum herkes yok 3 gün kuralı yok bebek buğdayı irmiği vs vs şeyler yapıyorlar. Benim kızım 6,5 aylık biz de yavaş yavaş ek gıdaya geçiyoruz ana böyle ekstrem şeylere girmiyorum. Kendim ne yersem ondan veriyorum ya da muhallebi yapacaksam normal irmikten yapıyorum ya da gidip hurma özü almıyorum evdeki pekmezi kullanıyorum. Maşallaah diyeyim bebeğim çok da iştahlı yiyor. Muzu damağıyla ezer ısırarak yer, tavuk diderim yine onu ezer yer. Kabız olsa azıcık ekmek içine tereyağ sürüp verdim kahvaltıda işe yaradı mesela 😅 tabi takip ediyorum verdiklerimi çok şükür alerjik bir bebiş değil.
Merak ediyorum herkes mi uğraşıyor bu kadar yoksa ben mi yanlış yapıyorum 🤦🏻♀️