Deletedmom_100 Kızlar 41 günlük bebeğimde kalçasında morluk ve bacağında morluk var geçer diye bekledim ama geçmedi korkuyprum bişey olurmu doğumdan itibaren vardı bu arada
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_100 Merhabalar sorun etmeyin. Moğol lekesi diyorlar buna. Oğlumun poposu tamamen mor. 18 aylık yavaş yavaş açılıyor rengi. Merak etmeyin kaç doktor gördü ve normal dedi buna. Kuzenimde de varmış doğunca zamanla geçmiş
Caglarass Deletedmom_100 Genelde esmer bebeklerde oluyomuş bu. 10 aylık oldu hafifledi biraz ama hala geçmedi 😊
Saresi Deletedmom_100 benim bebeğimin de de kalçasında var tam kuyruk sokumunda. 2 yaşa kadar geçecek dedi doktor çok az kaldı 21 aylık mongol lekesi ama mutlaka doktorunuza sorun
Deletedmom_100 Birdunyabircennetannesi yaa öylemi bende geçer diye bekledim geçmedi korktum çok sağolun
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_100 Hiç korkmayın internete yazın Moğol lekesi diye bakın sizde. Bende çok araştırdım önemli bişey değil bu yani ☺️