Selam güzel anneler,
Oğlum şuan 23aylık,15gündür tek lokma yemek yemiyor.emmeyi 8ayllıkken bırakmıştık zaten,sadece gece 150cc mama içer.nolduysa yemek görünce tiksinir gibi bakıyor ve kaçıyor :(önceden yumurta,çorba,makarna fln yerdi.şimdi akşama kadar aç kalsa tek lokma yediremiyorum.ya meyve ya az bi pohça yer.çok üzülüyorum,bizim durumumuzda olan varmı?geçici bir durum mu bilmiyorum .haftaya dr a gidebilicez anca.