Burccc hayır kesinlikle bir sorun yaşamadım bunca zaman sadece kemerini muhakkak takın, ben ilk aylar küçük diye takmıyordum birgün çok şükür yanındaydım bir baktım ayağa kalkmış iyi ki yanımda öğrendiğine şahit olduk yani😅 o günden beri kemerini asla ihmal etmedim. Çok şükür çok memnun kaldım hala kullanıyoruz zaten ikinci çocuğum olursa ona da saklıcam muhakkak.