LadyNiss hünnap almıştım kızıma, pek sevmemişti ama içeriği güzel. 3 yaşına kadar kendi isteğiyle yemedi diyebilirim. Daha sonra halk ekmekten minnak aldım bir paket, atıştırmalık olarak yanıma alıyordum dışarı çıkarken vs. Onu sevmişti. Sık sık olmasa da ara ara alıyorum ve yiyor.