Bebegım 6 Aralık da 1yasına giricek.
Tek göğsümle emzirdiğim için Pınar cocuk devam sütü vermeye başladım ama içmek istemedi ek gıda da alıyoruz ama bazen yiyor bazen yemiyor keyfine göre bazen yemek istiyor bazen ağzından ıtıkletıp çıkarıyor bende Pınar cocuk devam sütüyle bebek bisküviyle yatmadan gecelerı muhallebı yapıyorum tava da yedııryorum bi zararı olmaz demi?