Bir gün boyunca açlıktan hiç uyumamıştı yavrum..Cahillikmi desem tecrübesizlikmi bilmiyprjm ama hastanede sütün yetiyordur mamaya başlama demişlerdi çocuk bütün gün beni emiyrdu uyumuyordu sürekli ağlıyordu bakıyordum içerde süt yok saat grce yarısı oldu gelmesi için direniyordum..En sonunda mama almaya karar verdm çocuk öyle bir içtiki bir gün boyunca kendine gelemedi uyudu..Mamadan korkmayın fakat şimdide mama beğendiremiyorum hepsi gaz yaptı..İnşallah sizinkine yapmaz..