Sinemmm gittim canm icimi döktüm bı güzel de zırladm tutamadm kendimi nedense bişey de demedi konuştuk ilaç yazdı emzirme döneminde olduğun için ilacı iç 8saat emzirme sonra ver dedi benm oglanda o saate kadar asla durmaz o yüzden de başlamadm ilaca misol 50gr yazdı ister istemez süte geçiyormuş bende bebeğim daha önemli diye başlamadm ama içmem lazm napcam şaşırdım bı ay sonra gel dedi artk baslayablrsem giderm