Bebeğim 28 günlük yaklaşık 1 haftadır kucağımızda uyuyor. Nasıl uyuduğunu aşağıda resimde göstereceğim. Beşiğine bıraktığım anda açıyor gözlerini uyumuyor. Geçen 2 akşam beşiğinde uyutmayı başarmıştım nasıl oldu anlamadım. Ancak dün geceden beri gene başa döndük. Sizce normal mi? Zamanla beşiğine alışır mı? Ne yapmalıyım? (Yanına göğüs pedi koydum onun dışında:)
Bu şekilde uyuyor