17 aylık bebem artık emerken kanatıyor yarıklar oluştu dayaniyorum son iki gündür tam uykuya dalmisken biberonla süt verdim paket süt sağlıklı değil biliyorum ama yemek yemesi çok ta yeterli değil malesef devam sütu mu alsam yoksa başka sütle karıştırıp doyuruucu tarifi olan varmı sanırım emzirmeyi yavaş yavaş bırakacağım dayanamıyorum acıya