Yaklaşık bir haftadır kızım uykusunu aldırmış sanki. Dün gece saat 2de bi uyandı sabah 7de geri uyudu ve ben daha hiç uyumamıştım çoook zordu. Sonra 10buçukta uyandı ger uyuttum 11buçukta tekrar uyandı. Gündüz uykusunu da sadece 1 saat yaptı ve şimdi anca uyutabildim, gece kim bilir kaç kere kalkacak :( başka bizim gibi olanlar var mı?