yareninannesiiii Odanın havası kuru olduğu için geceleri burnu tıkanıyor kullanıp memnun kaldığınız ürün varmı
Mdmr yareninannesiiii biz geçen hafta king marka aldık e bebekten, benimde genel olarak burun tıkanıklığım vs oluyor bebeğiminde. Onu aldığımızdan beri rahat uyuyoruz ikimizde. Az orta ve yüksek olarak 3 ayarda çalışıyor. 4 litre, baya da gidiyor.
Ebruada26 yareninannesiiii e bebekten deerma markasını aldık hem oda sıcaklığını gösteriyor hem de nemi dijital göstergesi var istediğin nem oranına ayarlıyorsun o nemden düşünce kendi otomatik çalışıyor 5lt su kapasitesi var baya da gidiyor suyu
lavanta35 yareninannesiiii merhaba buhar makineleri fazla nemi alıyo mu acaba benim evim de fazla nemli bunu dengeler mi
lavanta35 Ebruada26 merhaba buhar makineleri fazla nemi alıyo mu acaba benim evim de fazla nemli bunu dengeler mi
Ebruada26 lavanta35 yok canım o buhar vererek nemlendiriyor evi fazla nemi çekmesi mümkün değil suyla buhar yapıyor çünkü , kaya tuzu lambası diyorlar fazla nem için ama bi araştır istersen bide bol bol havalandır evini
VenusAA Mdmr King angle modelinden 2 tane var. Biri 5003 alt kısmı ahşap renkli. Digeri 5004 tamamen beyaz. Sizinki hangisi? Bir de ne kadara almistiniz?