Merhabalar hanımlar oğlum 1 yaş 10 aylık pazartesi akşamı koşarken düştü kafasını kapıya vurdu 5 dikiş attık alnına bu akşam üstü iki kaş ortasında şişlik fark ettik gözleri hafif çukurlaştı şişlikten kim gördü doğaldır dediler alnında ki yaradan içim rahat etmedi bir türlü yani neden salı günü değilde bugün şişti bilginiz var mı bu konuda ?