Dbt3401 Bebeğim 8 aylık. Sanki balgamı varmış gibi çatallı öksürüyor. Öksürük şurubu kullanan var mı aranızda? Bizim doktor ilaç.falan vermedi. Bu öksürüğü evde nasıl geçirebilirim
Hsyn9Karan Dbt3401 pekmeze az iki üç damla limon sıkıp icirin bizimde öyle iki gündür veriyorum bugün iyi çok şükür
Meis Dbt3401 canım benim bebeğimde bir hafta sonra 8 aylık olucak. Grip ve balgamlı öksürüğü var. 2 yaş altına doktorlar öksürük şurubu önermiyor. Genelde antibiyotik veriyolar ama bende onu kullanmak istemiyorum. Napıcaz bilmiyorum
circirbocegi Dbt3401 yaa aynısını yasadık kostuk doktora ilac vs vermedi su içecek dedi anne sütü burnunu aç bu kadar iyide yani hani nasıl olcak kış ayı hokur hokur suda içmiyo napcaz
Asden Bizde de durum aynı. 17 aylık. Ben bitkisel öksürük şurubu başladım. Burnunu temizlemek çok önemli. Bir de ayaklarına vicks sürdüm. Bakalım iyi gelir inşallah. Allah tüm bebeklerin acil şifasını versin inşallah