Kızıma emziği uykuya geçişte veriyodum sadece normalde uyku harici emmezdi.Büyüdükce daha çok istemeye başladı uyku haricinde de istiyodu ve son bikaç aydır uyandığı gibi emzik diye ağlıyodu.Bıraktırmaya karar verdim bugün beraber çöpe attık pis olmuş artık emzik bitti sen büyüdün dedim ağlamadı tamam dedi uykuya geçiş zor oldu ama uyudu şükür.Gece uykusu için 1 saat uğraştım henüz yeni uyudu ama emzik diye ağladı elini ağzına attı dilini çıkarıp ağzının kenarlarını falan yaladı 😄
Tecrübeli anneler kaç gün zorlandınız bugün son dakka yeter diyip vericektim ağzına ama başa sarmak istemedim ne kadar sürer ki bu durum ay tutsa dert tutmasa dert 😏