Merhaba arkadaşlar 22 günlük bebeğim emzirdidigim zamanlarda 2 defasında falan memeyi bırakıp bırakıp alıyor sanki döğüş halinde gazı falanda yok anlamadım niye böyle yapıyor memeyi sıkınca süt fışkırıyor sütte var her istediğinde emziyoruyorum zaten devamlı emmek istiyor sütümmu yetmiyor acaba