Selam kızlar
Bebeğim 3 ay 13 günlük. Sezeryan doğum sonrası maalesef sütüm gelmedi mecburi mamaya başladık ve ilk çocuk tecrübesizliğinden biberonla verdim aç kalmasın diye. Göğüs ucum çıkmadı yalancı silikon uç aldım sütüm çok 30-40 ss olsa da vermeye gayret ettim. Ama son iki haftadır asla emziremiyorum elimden geldiğince sağıyorum bir haftadı 5-10 ml anca geliyor kullanmadığım içecek kalmadı suda çok içiyorum ama artmıyor . Lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız tekrar sütüm nasıl artar göğüs ucum nasıl çıkar tekrar emzirmeye nasıl ikna edebilirim.
Sütüm kesilsin istemiyorum çok üzgünüm günlerdir.