Busedaglayan1 Bebeğim 1,5 aylık balgamlı öksürüyor ve sesi kısıldı . Doktor nezle olduğunu söyledi fakat hiç bir ilaç vermedi . Bu durumun hızlıca geçmesi için ne yapa bilirim tavsiye vere bilirmisiniz 🙏🏻
Linaduygu Busedaglayan1 bol bol emzirme burun temizliği sanırım ufacık daha başka öneri gelir mi bilmem. Birde kimse sevmesin ölmesin daha bağışıklığı ne ki onun ay kıyamam yaaaa koynunuzdan ayırmayın sizi bir yere kapatasım geldi sana da çorbalar çaylar yapasım geldi valla üzülüyorum bu ara salgın da çok zaten
Busedaglayan1 Linaduygu ya cansınız 🥺🙏🏻 Burnunu temizliyorum sürekli , çok fazla sütüm yok maalesef ama göğsümden yine de indirmiyorum bir damla fazla içse bile belki iyi gelir diye . İnşallah çok çabuk düzelir :(