Bebegimi bu gune kadar hep desteksiz uyuttum ta ki 4. Ay atagi geldi ve butun uykumuzu duzenimizi aldi deli gibi uykusu olsada uyumuyo kucakta bile zor daliyo uykuya bazen geri uyaniyo agliyo kucaga gelmeden susmuyor desteksiz uyumaya alissin istiyorum bana biraz taktik lutfen siz ne yapiyorsunuz nasil uyutuyorsunuz