Kizlar kızım 9 ,17 günlük iki gündür zorla yemek vermeye çalışıyorum yemiyor. Sadece mama içiyor onun dışında sabahtan biridir elma.yedi 😖iştahsızlıiga ne iyi geliyor tecrübeli annelere sormak istiyorum bu arda baktım diş falanda gözükmüyor 1 ay önce rota virüsü olmuştu Tekrar olmasından korkuyorum