Nry Merhaba arkadaşlar, bebeğim 6 buçuk aylık geçen ay sağlık Ocağı demir+kan ilacı vermişti ama tarihine baktım tarihi geçmişti kullanmadım, o sıra da memlekette gitmem gerekti dr.a da gidemedim.. haftaya salı günü dr gitcem kan değerlerine baktıracam, endişeleniyorum aslında geç kaldım kullanmak için, bi sorun olur mu acaba
Thesra Nry Endişelenmenize gerek yok.Ben 6. Ayına kadar hiç kullanmadım 6.5 aylıkken kan tahlili yaptırıp olmadığını görünce kullanmaya başladım