Melissadgnn Kizlarr korunmasiz iliskiden kac gun sonra tesstte pozitif gordunuz yada gorulur yada adete kac gun kala göreniniz olduuu 🥰🥰🥰
Aycanmbenim Melissadgnn ilişki olarak değil de adetinizden 1 hafta geçince test yaptırmanız gerekiyor
birminikbebekannesi Melissadgnn Ben adetimin arkası hamile kalmıştım ama hamile olduğumu bebeğim 2 aylıkken öğrenmiştim 🤣
Aycanmbenim birminikbebekannesi adet arkası hamile kalmamışsınızdır hamileyken üstüne görme denilen yerleşme kanaması olmuştur bence
birminikbebekannesi Aycanmbenim hayır bildiğiniz normal adet gördüm 5 gün ayın 4ünde başladı adetim 9unda bitti bebeğimin haftasına göre hamilelik başlangıcı ayın 15ydi
Hazalks Ben erken sonuç veren test almıştım regl olmama 6 gün kala gosterenden ama 6 gün kala negatif 5 gün kala.pozitif çıkmıştı 😂sonra regl 2 gün geçince normal kaset testtede çıktı :)
Gulerrefe Ben ovulasyon testi yapıyordum, yumurtlama günündeki ilişkiden 15 gün sonra gebelik testinde pozitif görmüştüm,adetim 2 gün gecmisti.Oğlum doğdu şu anda 4 aylık.
Aycanmbenim Bence çok bekledinse eğer erken bakıp hayal kırıklığı yaşama benim negatif ti testim kanda da çok düşük çıkmıştı hcg herkes hamile değişimdir demişti psikolojimi bozmuşlardı en iyisi biraz geçmesini beklemek yoksa insan üzülüyor. Rabbim isteyen herkese versin