Merhabalar anneler bebeğim 2 ay 5 günlük kolikliği Gazlığı vardı ama bu aralar çok sıklaştı Bebelac Gold kullanıyorduk sıkılaşınca bu gazlar evolvia aldık bugün başladık ama hala iştahsız gazlı gaz damlaları kullanıyoruz önerebiliceğiniz neler var kolik ve gaz için ya da önerdiğiniz Mama varmı ?