Kızlar selam. Bebeğim 49 günlük. Anne sütü artı mama alıyor. Normalde gazlı kolik bir bebek gazı için falan nurse harveys ve biogai kullanıyoruz rahatlatıyor ama kakasını hep ıkına ıkına yapıyor aşırı zorlanıyor fakat şöyle mama olarak sma comfort kullanıyorum onu içince çocuk hemen kakasını yapuyor bu iyi mi kötü mü sizce