Uzun süredir Dyson istiyorum fakat sürekli zamlanması, güncel ekonomik durum ve üstüne bebişle maalesef şuan Dyson için bütçe ayıramıyoruz. Daha uygun fiyatlı şarjlı bir süpürge istiyorum ama ya hazneleri küçük ya şarj süreleri az ya da malzemesi hoşuma gitmiyor. Şuan Xiaomi, Bosch, Omid ve Fakir arasında kaldım, Omid’in en cezbedici tarafı hem silme hem süpürme için kullanılabilir olması. Bir de şarjlı süpürge yerine robot al diyenlerin sayısı da çok fazla sizin fikirlerinizi de merak ediyorum bu markaların süpürgelerini kullanan oldu mu? Sizce hangisini almalıyım ya da robot mu almalıyım?