Bu konuda çok araştırma yaptım sadece mama içiyoruz bazıları ver bazıları verme internetde 6 aya kadar mama su içerikli olduğu için vermeye gerek olmadığı yazıyo içim rahat etmedi 3 aylık oldu günde 2 çay kaşığı şeklinde veriyorum ama zaten su midesini bulandırıyor ağzından geri atıyor büyük bir ihtimal 2 damla kadar alıyorsa odur yani aylık kontrolüne götürünce bi doktora danışın bence sadece mama alan bebeklere önerebiliyorlar