Oziizo aslında kan şekeri yükseldiği icin uyku moduna geçiyor. Sütünüz yetip yetmediği günlük bez sayısından anlaşılır ve kilosundan. Hem mama hem emzirerek ilerlerseniz bi sure sonra sütünüz tamamen yetersiz gelecektir cunku bebek emdikçe süt gelir mama içtiğinde daha uzun süre emmez ve memeye talep olmayınca sut üretmez. Her anne bebeğine yeter yeter ki inanın ve aklınızdan sütüm yetmiyo düşüncelerini çıkarın