ervakusunannesi Kullanan hanımlar gece çıkarıyor musunuz bebeklerinizin boynundan. Ben bugün ilk defa takmaya başladım da korku sardı şimdi içimi bilemedim
Asym33 ervakusunannesi Gece çıkarıyorum canım ne olur ne olmaz ama zaten kazağın altında kalıyor şuanda dikkatini çekmiyor nasıl boğulma tehlikesi olur bilemiyorum ama ben yinede korkuyorum
Hakanbuse0 ervakusunannesi ayak bilegine tak hic cikartma ben oyle yapiyorum eline de takma boynuna da ayak bilegi en makul olani
Elisss ervakusunannesi 1 ay önce bileğine takmaya başladım iki kat doladım bol olan yeri de paket lastiği ile bağlamıştım sonra boynuna takmaya başladım gece çıkarıyorum riske atamadım ben 💕
Ronron ervakusunannesi ben 4 aylık bebeğme bi gece taktım baktım bi ara ses çıkarıyo bebeğim baktım kolye sıkmıştı boynunu allahtanki fark ettim sonra bende bidaha takmadım riskli bence