Bence ikisi de. Robot süpürgem var ama dyson da sipariş ettim kullanım alanları çok farklı bence. Çalışırken eve gelmeden ya da evden çıkarken falan robotu çalıştırıyorum başını beklemiyorum ve ger gün temizlik yağıyorum çok kullanışlı bu çok güzel bir şey ama onunla tüm temizliği yapamıyorsun her yete girmiyor yatak başladık temizlemiyor. Bunlar için de dyson aldım. İlla birini alacaksan da daha derin temizlik yaptığı için dyson derdim rahatlık ikinci planda olurdu. Çünkü robot tek başına yeterli değil bence. Başka bi yedek süpürgen varsa dip bucak girebileceğin robotu o şekilde düşünebilirsin.