essgoksu 80 günlük bebeğim 50 gündür uyuz ve 1 aydır tedavi görüyoruz 🥺 kwellada losyonu kullandık ilk haftada bir defa olacak şekilde, büyük ürünleri vardı geçmedi kükürtlü katranlı eczane yapımı karışım kullandik ve kortizonlu fucidin krem biraz söndürür gibi oldu. İrinler tekrar çıkmaya başladı 🤷🏻♀️ tekrar antibiyotikli kremi kullandık ve kükürtlü kremi sadece irinli bölgelere günde 2 defa olacak şekilde uyguladık, tam kurumaya başladı derken tekrar portledi kwellada losyonu 3 günde bir tüm vücut olacak şekilde kullanıyoruz ve günde 3 defa irinli bölgelere sürüyorum geçmek yerine aksine yüzünde fln çıkmaya başladı. En son doktorum fakülteye pediatri ve dermatoloji konsültasyon olur oraya gitmemizi önerdi bugün gittik ama doktor olmadığı için boşuna gitmiş olduk 😳🥺
Ev tedavisi olarakta her gün düzenli çarşafıni, battaniyesini ve kıyafetlerini değiştiriyorum.
Bir posetin içine ağzı hava almayacak şekilde kapatıyorum en az 3 gün kalacak. evi düzenli koltuklar dahil supuruyorum
Sirkeli su sıkıyorum ve havalandırma yapıyorum
Koltukların ve bebeğimin yataginin üzerine nusamba serdim onun üzerine çarşaf seriyorum. Ve hergun düzenli duş aldirip, evi mutlaka havalandiriyorum.
Umarım bu lanet şeyden bir an önce kurtuluruz 🤲🏻