Busss1644 Başvurudan sonra veriliyor dediler pttden, doğum parası için bir yere başvurdunuz mu sizler hanımlar. Benim diğer 2 oğlum da direk almıştım, bu yeni sistem mi acaba
Bebegimm1 Busss1644 bebegin kimligi ile sosyal yardimlasmaya gidip basvuru yapmistim 1 ay olmadan yatmisti sut parasi oluyor ailede sigortali calisan var ise veriyorlar onuda ssk ya gidip basvurusunu yapmistim 10 gun icinde yatmisti hepsini ptt den almistim
RainOverMe Polannem ptt ye gıttınız mı 2 ayda onaylanıyor sanırım benım de oyle yazıyorkrn gıdıp cekmıstım yanlıs da olmasın 3 aylıktı kızım
inciglms Polannem öyle dediğine bakmayın paran gidin ptt ye bak nasıl veriyorlar biz aradık siz gidin öyle göründüğüne bakmayın dediler
ikra_19 Bebegimm1 dogum yapalı 2 ay oldu doğum parası için başvuru yaptık ucreti aldik ama süt parasi icin başvuruya gerek yok hesaba yatiriliyor takip edin demislerdi babaya yatiyormus siz süt parasına basvuru yaptınız mı
Bebegimm1 ikra_19 evet yapmistim 10 gunde yatmisti ben 2020 de dogum yaptim o zman 202 tl di korona yogun oldugu zamanlardi ama belki gitmeye gerek yoktur simdi prosedur degismis olabilir
Musabnannesi Pinarcicek nasıl oldu ben hiç başvuru yapmadım pttye gittim başvuru yapmanız gerek dediler bebek 1,5 aylıktı
PrensesZeynep Busss1644 ben 2020 de doğum yaptım o zaman ptt den doğum parası 300 tl di gidip direk aldım doğum belgemld hiç biyere başruvu yapmadan süt parasi 202 tl de eşimin maaşına yatmıştı yanlış hatirlamiyosam ama belki sistem değişmiş olabilir tabi
Sontvbukucu Busss1644 basvuru yaptığım ay degil bir sonraki ayin 25 inden sonra yatmisti. 3 aylikken falan basvurmustum
yagmuraltintas Busss1644 pttden başvuru yapamazsınız sosyal hizmetlere eşiniz ya da siz gidip bizzat müracaat etmeniz gerekiyor yoksa olmuyor çocuk doğdu andan itibaren 1 sene içerisinde müracaat edebiliyorsunuz ilk 3 ay içinde yatar diyorlar 15 20 güne yatıyor
RainOverMe Busss1644 yatmıs olması lazım hemen basvurduysanız. Sıstemde gorunmeyebılıyor ben kızım 3 aylıkken gıdıp almıstım