Alminakaanucak Gecen ayi 11 de ilk adetimi oldum bide dun geldi sabaha kesildi duzensiz olmasi norma mi sizce
elfhuma19 Alminakaanucak Normal doğum yaptım 5.ayımda adet olmaya başladım düzensiz günü gününe tutmuyor soktor normal demişti
Emirin_Annesi02 Benim de dün başladı lekelenme gibi oldu. Ped kullandım kesildi. Şu an 2 ay 14 günlüğüz . Kırk bitikten sonraki ilk adet belirtisiydi. Kesildi ve korkuyorum erken hamile kalmaktan🥴 . Korunmuştuk aslında ama.. emzirmeden kaynaklı düzensizlik normale dönene kadar her ay kafayı yiyeceğiz gibi görünüyor
Alminakaanucak Emirin_Annesi02 hemde ne yemek kizimin ayaklarindan dolayi tedavi goruyoruz 2 senemi 3 senemi surcek belli degil ben sirf bu nedenle istemiyorum yoksa umrumda olmaz