Nisannnn Arkadaşlar 8. Ay itibariyle verdiğiniz kahvaltılar neler? Çeşitlendirmek istiyorum da herkese fikir olsun💖
arastiranne Pankek, irmiği pişirip meyve pekmez ekleyip muhallebi gibi yapıyorum.Labne çok seviyor.Yumurta yedirmeye çalışıyorum( sevemedi). Tahin-Pekmez veriyorum.Salatalık seviyor.Zeytin ezmesi daha denemedim. Sizler neler yapıyorsunuz ?
Nisannnn arastiranne Bende omlet veriyorum (yumurta sarısı ve loru karıştırarak). Haslayıp yogurtla da karıştırıyorum. Ama her gün yumurta verip sıkılmasını istemiyorum. O yüzden yulaf ezmesiyle de karışımlar yapmaya başladım. Yulaf-kayısı-trabzon hurması ya sa yulaf-yoğurt-muz gibi. Zeytin verdim 2-3 defa. Pankek pek sevmedi gibi ama tekrar deneyeceğim.