Minu Bebeğim 4.5 aylık.bir dişi çıktı ama çok ağrısı var kızımın.agrisi azalması için ne yapabilirim?siz neler yaptınız?
Wolverine Minu Oğlum dişlerini 9.ayin sonunda çıkarmaya başlamıştı. Çok sancısı olduğunda az calpol verebilirsin demişti doktor. Sizin bebeğiniz biraz daha minik üstte kalsın belki başka öneriler gelir.🌸