Karnizin ne tarafı ağrıyor. Ben lisede apandist ameliyatı oldum. Ondan önce karnimin sag tarafı Ağrıyordu adet olucam sandım. Ama öyle bir ağrı cekmedkm gece hiç uyumadım. Sonra kusmaya başladım, akşam bogrulce yemiştim ondan oldu zannettim.sabah hava aydınlarınınca hemen hastaneye gittik meğer apandistim patlamak uzereymis. Sizinki öyledir demiyorum da hani bir değerlendirin diye dedim.