Kızımın 11 aylık 3,4 gün önce ilk dişi çıktı ertesi gün diğer dişi çıktı o iki gece hiç uyumadı tam artık rahatlar dişler çıktı derken hala çılgınlar gibi dişlerini kasıyor çıkan dişler mi kaşınıyor acaba yoksa yine dış mi geliyor bu kadar peş peşe çıkar mi