Kızlar dolap uygulamasından avizemi sattım 1,500 tl ye çok güzel paketledim her bir kolunu pat pat la sardım içini patpat doldurdum gittim yeni koli aldım öyle özendim ki kırılmasın diye ama alıcıya bir gitmiş tutup yere vursan böyle kırılmaz avize kocaman kapkalın göbeği paramparça olmuş avizenin. Şimdi alıcı iade etmek istiyor haliyle ama bu hasarımı kim ödeyecek daha önce başına gelen var mı kargo karşılıyor mu bu ücreti,Yada dolap uygulaması?