Sevim07 Merhaba. 4 aylık.olduk herşey alt üst oldu. Süper bir uyku düzenimiz vardı. O da yok oldu geceleri çok sık kalkma meme isteme falan .. yine de her uyandığında vermiyorum . Pispat ile yatiriyorum ama.emzikle uyuduğu için o da çıkınca yine uyanıyor yani çok zor bir süreç. Siz nasıl atlattınız sonra düzene girdi mı?? Uyku saati çok şükür değişmedi 9 da yatar.
Mucizem04 Sevim07 benim ki desteksiz uyurdu ne Zaman dönmeye başladı o zaman uyku düzenimiz aly üst oldu şimdi uykuya dalamıyor sallıyorum istemiyor kucağa alıp sadece gezmek istiyor
Thesra Sevim07 1 ay süren uyku gerilemesine hoş geldiniz.Bol sabır diliyorum kendiliğinden geçip gidip yeni düzen oluşturacaktır sevgiler🌸
Sevim07 Deletedmom110 gerçekten sabır. Yani uyku sinyallerini takip ediyorum.yatag yatırıp direk yatar maşallah ama.bazen uyanıyor sonra doktor demişti uyanınca 30dk uğraşmak gerek en az gerinuyusun diye eğer ki 45 dk veya 1 saa uyumadıysa;(. Zor gerçekten
Sevim07 Thesra ay bu cevap için teşekkür ederim. Bende duydum .doktorumda söyledi . Yetişkinler gibi olmaya başlıyorlar beyinden ötürü. Ama zor 3 6 geceleri kalkarken artık daha sık kalkıyor oğlum:( sabır anahtar kelime gerçekten. Saygı ve sevgi ile.kalın ❤
Eymu Sevim07 ben zaten hiç düzen oturtamadımki 3 ay 24 günlüğüz hala ne zaman uyur kaçta uyanır belli değil ben sürekli düzen değişmeden aynı rutinde hareket ediyorum ama sonucu o belirliyo onca emek uyutuyorum 5 dakika sonra uyanıyo😌
Sevim07 Eymu benim.oglumda düzen vardı geceleri sua n daha çok kalkıyor . Sorun o. Gündüz uykular da normal . Bu arada sana tavsiyem çocuk en az 45 dk 1 saat uyuması lazım.
Thesra Sevim07 Geçici bir durum olduğunu bilip kabul ettiğimiz zaman çok rahat atlatıyoruz bu durumu🌸kocaman sevgiler benden de🦋
Eymu Sevim07 tabiki biliyorum uyuduğu zamanlarda var tabiki ama bu malesef net şu saatte bu kadar uyur gibi bir düzende değil uyanıyor ve tekrar uyumuyor uyut uyutabilirsen🤷🏼♀️
Haticelif Bu 4. Ay atağı nezaman başlıyo? Kızım 3ay 14 günlük çok düzenliydi herşeyi bi kaç gündür altüst oldu başlamış mıdır sizce?
Sevim07 Thesra bir ay boyunca kesin mı?Bu arada özel.messj attım.size onu nasıl.takop eder sizinle.sohbet ederim :)
Sevim07 Thesra bir ay boyunca kesin mı?Bu arada özel.messj attım.size onu nasıl.takop eder sizinle.sohbet ederim :) Eymu doğru bazen uyumuyor tekrar çok.haklisin bende yaşıyorum;( alıyorum sonunda kucağıma
adaruzgar ayni durumdayiz 😔 geceleri kabus gibi kac gundur gece emmemeye basladi bu durumu yasayan varmi acaba 2 3 kere cekip sonra agliyor uyutuyorum hemen emzigi verip 😔
Sevim07 adaruzgar emmemek değil de ama emzik.dusunce direk istiyor bazen dalıyor tuhaf bi döngü oluştu ya