Aloneeee Laylaylaylaylom ben alıyorum 10. Ayım bu son olacak. Ama Ben bankadan ayrıldım bir ay sürdü benimki bizim sistem biraz farklı ilerliyor
Grb Bende 9 aydır alıyorum her ayın 5 inde hesabıma yatıyor Başvurduğum bir sonraki ayın 5inde yattı en fazla 1 ay sonra yatıyor onay mesajı geliyor zaten size
Caglagiz Dogum izni rapor vs derken son 6 ay sigortamiz yatmiyor. Yine de alinabiliyor mu issizlik maasi ?
3yasakadarsifirekran Laylaylaylaylom olumlu olursa yatar ben ayın 21inde başvurmuşum sonraki ayın 5 inde yatmıştı
Aloneeee Laylaylaylaylom ben o kadar hızlı yapabileceklerini düşünmüyorum bir dahaki aya kalır sanırım. Ama inş bu ay yatar ☺️
Laylaylaylaylom 3yasakadarsifirekran sizin arada baya zaman farkı varmış ama bakalım kendimi çok alistirmiyorum belki benim gibi birkaç gün öncesinde başvurup yatan vardır diye merak etmiştim ☺️
3yasakadarsifirekran Laylaylaylaylom ama uygunsa şartlarınız yatıyor problem olmuyor bizim iş yeri kapandığında tüm arkadaşlarıma yattı sorun yaşamadı kimse