Ya kızlar bebeğim uykusu geldiği zaman her bebek gibi ağlıyo bende uyutmak için sallıyorum ama uyuyana kadar ağlıyo ilk başta böyle değildi memede uyuya kalırdı ama şimdi uykuya geçemediği için ağlıyo 3 aylık olduğundan itibaren böyle 15 gündür falan bu şekilde uyuyo yani şuan 3 buçuk aylık çok çabalıyo direniyo ağlaya ağlaya uyuya kalıyo neden böyle geçicek mi bu durum yoksa hep mi böyle olucak huyu mu böyle 2. Ayın sonunda başladı bu sıkıntımız ilk başlarda çok güzel uyurdu gece bile 1 kez uyanırdı şimdi defalarca uyanıyo uyumakta zorlanıyo özellikle akşam çok zor yatırıyorum yatırmasam uykusu olduğu için ağlıyo yatırsam uykuya geçemediği için ağlıyo