Yeni yaşadım bu durumu baya ilerlemişti ağlayarak emziriyodum. İki gün emzirmeye ara verdim acıdan. Eğer dayanabiliyorsan emzirmeye devam et. Dayanamıyorsan sağım yapıp verebilirsin iki gün. Sağarken de pompanın göğsüne değen kısımlarını kaynat her seferinde. Göğsümü sürekli karbonatlı suyla ve mikostatin isimli damlayla sildim. Bebeğin ağzını da mikostatin ve karbonatlı suyla sildim. Tyrosid diye bir krem yazdı doktor bu krem mantar kremi oradaki mantarı alıyor. Onu emzirdikten ya da sağdıktan sonra( yani sonraki sağıma ya da emzirmeye 1 saat kala, krem varken emmemesi gerekiyor) sürüp 15-20 dk bekletip sonra beyaz sabunla yıkadım. Sonrasında garmastan pomad vermişti onu sürdüm bu krem de yaraların iyileşmesini sağladı. Bu iki krem ve mikostatin sayesinde iki günde ağlayarak emzirme durumundan acısız emzirme evresine geçtim. Tyrosidi devlet ödüyor diğerinin 200 tl fiyatı vardı mikostatini de ödüyor. Bebeğe emzik veriyorsan onu da kaynak sürekli. Allah yardımcın olsun