Oğlum 5,5 aylık. 1 ay önce atopik cilt yapısı egzama olduğunu öğrendik. Sadece yüzü kızarıyor ve pütürtülü oluyor. İki bacağınının bir kenarında da hafif döküntü var. Krem ve damla kullanıyoruz bunun için ama fayda etmiyor. Ek gıdaya da geçiyoruz, neye alerjisi olup olmadığını nasıl öğrenecek? 3 gün kuralını denemeye başladım bizde etki etmiyor. Yese de kızarıyor yüzü yemesede. O yüzden anlayamıyorum. Nasıl anlıycam hangi besine alerjisi olduğunu? Mesela hippin cam kavanozundaki Elmalı muzlu püreyi tattırıyorum hiçbirşey olmazken bugün pirinç ünlü muhallebinin içine elma rendeledim kıpkırmızı oldu. Anlayamıyorum napıcam. Benim gibi bebeğinde bu sorunu yaşayan varmı? Muhtemelen tekrar doktora götürücem.