Oğlum 8 aylık olcak. 5 aylıktan beri gece uykuları hep bölük pörçük çok uyanıyor. Diş hazırlığı dedik dayandık. Şimdi 2 dişi de patladı hala aynı 🥴 ya gündüz zaten max 2 saat uyuyor. Gece de 9 gibi muhallebi yedirip uyutuyorum ya her yarım saate bir bağırarak ağlaya ağlaya uyanıyor. Gündüz zaten sürekli onunl ilgileniyorum e bu sefer gece de ona bağımlı oluyorum bi dinlenme yok duşa bile zor giriyorum çünkü uyanınca memede uyuyor başka türlü uymuyor sallamayı falan kabul etmiyor. Zaten gözü kapalı uyanıyor ben meme verince tekrar dalıyor. Ama yarım saatte bir bu durumu yaşıyorum. Artık kafayı sıyırcam şu rahat uyku uyuması için bi damla vardı bay bay night diye. Linçlemeyin alıcam yani bana da yazık oğluma da yazık. Bölük pörçük uyku. E ben dinlenmeyi bırak banyo yapamıyorum. Tavsiyesi olan varsa alayım. Yani diş geldiği halde niye hala böyle anlamış değilim. Gerçekten psikolojik olarak fena tükendim oturup bi çay demleyip içemiyorum rahat rahat ya zaten herşeyden soyutlandım bir de şu uyku düzeni böyle olunca iyice psikolojik olarak yıprandım