Merhaba anneler kizim 20. ayina girecek kıyaslama için yazmiyorum sadece cevremde bebek yok fikir alip merak ettiklerimi sormak istiyorum.bebekleriniz yemegini kendi yiyebiliyormu mesela benimki bardaktan kendu su iciyor eliyle yiyiyor fakat catala ben batirmadan batiramiyor instagramda bi kadin takip ediyorum kizimla beraber dogdular cocuk cok sosyal kiyaslamadan ziyade birseyeleri ogretmekte eksik kalmaktan korkuyorum cocuklarinizin duurmu nedir bilgi verirmisinizz 🤗🤗